sommarfester

I helgen har vi varit på sommarfest både fredag och lördag och sådant sätter sina spår. Jag känner mig rejält trött och sängen kallar snart. De e jobb i morron så man får ju var någorlunda fräsch då.......om de nu går.
I fredags var vi på Tobisviks camping och festade runt men det fick bli inomhus för det var rackarväder. Regnade gjorde det faktiskt inte men det blåste näst intill storm och kallt var det också. Så vi höll oss i förtältet och snackade och spelade Sverige spelet, som var ett nytt spel för mig. Riktigt roligt men vann det gjorde jag inte. När vi sedan gick hem framåt småtimmarna hade det klarnat upp och lugnat ner sig rejält. Till och med stjärnorna var uppe. 
 
 

I lördags var det dags för den årliga sommarfesten hos grannarna. I motsats till fredagen var det jättefint väder med sol och utan vind. Massor av folk var det och mycket mat och dricka. Precis som alla andra år så var det en frågerunda. Svåra frågor tyckte jag och jag kammande inte hem någon vinst den dagen heller.
 
 
 
 
Idag har dottern åkt till Arizona. I morgon ska hon ska vidare till Grand Canyon för att vandra där i fyra dagar. Därefter ska hon vidare till Las Vegas och sedan till Los Angels och tillbaka till New York. Detta är hennes sista stora resa i au pair projektet. Den 6 augusti åker hon hem till Sverige. Tjohooooo så roligt det ska bli!!!

Sommaren 2010.

Kommentera här: