Hasse!!

Så där ja, då har man varit på konsert igen. De var ett himla rännande på konserter denna sommaren. Har väl inte varit så aktiv med sådant på många herrans år. Men nu e de så, konserter är sommarens tema. I lördags var det dags för Hasse Andersson och Tomas Pettersson. Låter kanske som en konstig kombinaton men det var det inte. De kompletterade varandra väl. Konserten var i en skogsbacke i Skåne Tranås. Solen strålande och
det var jättefint när den sedan gick ner bortom kullarna. Det var varmt och skönt. Alltså en riktig pangkväll för att lyssna live musik i sommarnatten.
Hasse
 
Tomas
 
Och publiken. Nästan lika många som när Bruno Mars uppträdde i hmmm Hartford.
 
 
Kvällen var ljuvlig
 
Idag har jag grejat med att få internetbanken på mobilen. Det var ett jäkla skit. När jag kämpade med lösenord, säkerhetsord och appar hit och dit drog jag mig till minnes att det var precis lika jobbigt den gången då internetbanken skulle byta skepnad och dosan skulle försvinna. Det var ett jäkla skit då med. Tror till och med att vi fick konsultera banken för att för rätt bland alla lösenord och annat. Men det gick och sen var det ju bra. Även mobilversionen kom till slut på plats så nu är man med bankapp. Känns riktigt bra minsann. Tror faktiskt jag kommer att använda den.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: