Ljusare tider...

       
När jag körde till jobbet i morse var solen på väg upp. Stor och knallorange satt den där över havet
 och gav förnimmelse om att den snart kommer att värma upp våra frusna kroppar igen.
 
 
 
I kväll var det zumbatime. Min vapendragare hade rest till Karlstad för att hälsa på sonen så jag fick dansa ensam.......nä inte riktigt sant för där var många fler men ingen som dansade i samma takt som jag och min kära H gör hi hi. Tog en bild av omklädningsrummet. Tycker det är något visst med omklädningsrum i sporthallar och fattar inte varför det är så få människor som byter om och duschar där efter träning. Av 20 tränande var vi tre i omklädningsrummet. Det finns väl inget som e så skönt som att komma hem nyduschad efter ett träningspass. 
 
Nya skor tröstade jag min ensamhet med. 
 

Kommentera här: